ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

ترازوی محک 9800

ترازوی محک مدل 9800

ترازوی محک 9800 به عنوان ساده ترین تولیدات کارخانه محک معرفی می شود . این ترازو برای آن گروه از کاربرانی که نیاز به ترازوی دیجیتال ساده و در عین با کیفیت دارند تولید شده است . همانطور که می دانید شرکت ترازوی محک با بیش از 2 دهه فعالیت در زمینه تولید سیستم ها توزین توانسته است به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان ترازوی فروشگاهی معرفی گردد چرا که به کار بردن بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین قطعات همواره اساس کار این کارخانه بوده است .
ترازوی محک مدل 9800 با ساختار ظاهری متفاوت تری تولید شده است . این ترازو فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد و در مواقع لزوم به راحتی قابل جا به جایی خواهد بود .

ترازوی دیجیتال محک

ترازوی محک نامبرده دارای سینی توزین لبه دار از جنس استیل ، نمایشگر lcd با علایم وزن قیمت واحد و مبلغ کل می باشد که به صورت ستونی در دو طرف ترازو قرار گرفته است . در طراحی ظاهری این محصول کیبورد ترازوی محک شامل اعداد و دکمه های عملیاتی در کنار نمایشگر تعبیه شده است .
ترازوی محک 9800 با قدرت تحمل وزن 30 کیلوگرم و دقت وزن کشی 2 گرم تولید می شود . از جمله مصرف کنندگان این مدل از ترازوی محک را می توان مراکز توزیعی و خدماتی ، مراکز بسته بندی ، خرده فروشی ها و فروشگاه هایی که از ترازو تنها قابلیت وزن کشی ن را نیاز دارند معرفی نمود .
از مزیت های این ترازوی دیجیتال عملکرد برق و باتری است این دستگاه قادر است تا 120 ساعت بدون نیاز به برق از طریق باتری عمل نماید و پس از اتمام شارژ باتری با قرار دادن ترازو به برق شهری شارژ باتری مجددا صورت می گیرد این ویژگی برای مشاغل سیار کاربرد بسیاری دارد .

نمایندگی ترازوی محک

کارخانه ترازوی محک با عرضه این محصول توانسته است نیاز قشر عظیمی از جامعه که ترازوی ارزان را مورد استفاده قرار می دهند بر طرف سازد . نمایندگی ترازوی محک در سراسر کشور این محصول را به همراه خدمات پس از فروش ارائه می دهند . جهت خرید ترازوی محک و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.