ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تعمیرات کالباس بر

تعمیر کالباس بر

تعمیرات کالباس بر علی رغم تصور نیازمند دانش و مهارت زیادی می باشد .
کالباس بر که یکی از مهم ترین دستگاه مورد نیاز پروتئینی ها ، کارخانجات بسته بندی کالباس ، سوپرمارکت ها و ... بشمار می رود پس از استفاده ی پی در پی نیاز به سرویس و عیب یابی و تعمیر پیدا خواهد کرد .
تعمیرات کالباس بر معمولا در تعمیرگاه تخصصی صورت می پذیرد و درصورتیکه مشتری درخواست تعمیر کالباس بر در محل نماید تنها تعویض قطعاتی مانند حلزونی و ... امکان پذیر خواهد بود .

هزینه تعمیر کالباس بر

هزینه تعمیر کالباس بر با توجه به معایب دستگاه تعیین می شود . از جمله این موارد شامل :
- تیز کردن تیغه کالباس بر
- سرویس موتور کالباس بر
- تنظیم دسته صندلی
- تنظیم کوسه ای کالباس بر
- تنظیم دسته درجه
- تعویض تیغه کالباس بر
- تعویض تسمه کالباس بر
و ...
می باشد که انجام کار توسط نیروی متخصص و با تجربه صورت می پذیرد .

نمایندگی کالباس بر محک

فیدار نمایندگی تعمیر کالباس بر خدمات خود را به همراه ضمانت در زمینه تعمیر انواع کالباس بر از جمله: کالباس بر محک ، تعمیر کالباس بر امگا ، تعمیر کالباس بر اوماس ، تعمیر کالباس بر پارس برش ، تعمیر کالباس بر براکس ، تعمیر کالباس بر آر جی وی و ... ارائه می دهد .

قیمت ترازوی دیجیتالی

ترازو دیجیتال

قیمت ترازوی دیجیتالی علاوه بر میزان کیفیت محصول با در نظر گرفتن عملکرد و ویژگی های ترازو تعیین می گردد .
ترازوی دیجیتال با کاربردهای متنوعی تولید می شود که مناسب با تمامی کسب و کارها خواهد بود .

انواع ترازو دیجیتالی

انواع ترازو بر حسب کارایی به گروه های زیر تقسیم می شود :
- ترازوی فروشگاهی
- ترازوی آزمایشگاهی
- ترازوی صنعتی
- ترازوی خانگی
همانطور که میدانید دقت بالا در توزین یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت ترازوی دیجیتالی می باشد به همین دلیل ترازو آزمایشگاهی به مراتب از قیمت بالاتری نسبت به سایر ترازوهای دیجیتال برخوردار هستند .
ترازو دیجیتال از نظر قابلیت شامل :
- ترازوی ساده
- ترازوی پرینتر دار
- ترازوی بارکد پرینتر
- ترازوی لیبل پرینتر
می شود . که به ترتیب شامل افزایش قیمت خواهد بود .

قیمت ترازو

از جمله برندهای معتبر ترازو را می توان ترازوی محک ، ترازوی پند ، ترازوی توزین صدر ، ترازوی رادین ، ترازوی CAS ، ترازوی دیجی ، ترازوی دیبال ، ترازوی AND ، ترازوی کیا و ... معرفی نمود .
جهت خرید ترازو و یا اطلاع از قیمت ترازو دیجیتال با ما در ارتباط باشید .

قیمت ترازوی صنعتی

قیمت ترازوی دیجیتال صنعتی

قیمت ترازوی صنعتی به دلیل دارا بودن استحکام ، مقاومت و طول عمر بالا در مقایسه با ترازوی فروشگاهی نسبتا بالاتر است . ترازوی صنعتی در دو نوع علمک دار و بدون علمک تولید می شود و معمولا در کارخانجات ، مراکز بسته بندی ، شیلات و ... مورد استفاده قرار می گیرد .
با پیشرفت تکنولوژی و افزایش سطح نیاز کاربران ترازوی صنعتی در برندهای مختلفی تولید گردیده است که از جمله سازندگان این محصول را می توان ترازوی صنعتی پند ، ترازوی صنعتی and ، ترازوی صنعتی کیا ، ترازوی صنعتی آدام ، ترازوی اکسل ، ترازوی ساتریو و .... معرفی نمود .

مشخصات ترازو صنعتی

قیمت ترازوی صنعتی به مواردی نظیر کشور سازنده ، نوع کاربری ، ظرفیت ، استقامت و ... بستگی دارد . یکی از ویژگی های برخی از انواع ترازوی صنعتی ضد آب بودن این محصولات است که در اصطلاح به عنوان ترازوی ضد آب معرفی می گردد که در شیلات و ... کاربرد بسیاری دارد .

فروش ترازوی صنعتی

جهت اطلاع از قیمت ترازوی صنعتی و بررسی مشخصات کامل این محصولات می توانید به بخش محصولات مراجعه نمایید و یا با برقراری تماس با کارشناسان ما از مشاوره ی خرید ترازو بهرمند گردید . فیدار نمایندگی ترازوی صنعتی تمامی محصولات خود را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد . جهت خرید ترازو و یا فروش ترازو و تعمیرات آن و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید .

ترازوی دیجیتال صنعتی

ترازوی دیجیتال

ترازوی دیجیتال صنعتی برای کسب و کارهایی که از شرایط سخت کاری نظیر گرد و غبار ، رطوبت ، توزین های پی در پی و .... برخوردار هستند طراحی و تولید شده است .
این گروه از ترازوی دیجیتال معمولا از ساختار بسیار مقاوم تری نسبت به ترازوی فروشگاهی برخوردار می باشد و می توان گفت علی رغم اینکه ترازو فروشگاهی معمولا از جنس پلاستیک فشرده ساخته می شود ترازوی صنعتی دارای استراکچری از جنس فلز است که در برابر ضربه ، گرد و غبار ، رطوبت و پوسیدگی کاملا مقاوم هستند .
ترازوی صنعتی معمولا به صورت رومیزی تولید می شوند و به دلیل مناسب بوده برای کسب و کارهای متفاوت در ظرفیت های گوناگونی تولید می شود .
سازندگان برتر ترازوی دیجیتال صنعتی را می توان ترازوی صنعتی پند ، ترازوی صنعتی AND ، ترازوی صنعتی جادور ، ترازوی صنعتی کیا ، ترازوی صنعتی آدام ، ترازوی صنعتی اکسل و ... می باشند .
از جمله مصرف کنندگان ترازوی دیجیتال صنعتی را می توان کارگاه ها و کارخانجات ، مراکز بسته بندی ، دفاتر پستی ، صنایع شیلات و ... معرفی نمود .

ترازوی صنعتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری مهندسان ایرانی ترازوی صنعتی ایرانی جایگاه مناسبی را به خود اختصاص داده است که از جمله آن می توان به ترازوی دیجیتال صنعتی پند اشاره نمود .
ترازوی صنعتی پند 7000 با ظرفیت 50 کیلوگرم و ترازوی صنعتی پند 3000 با ظرفیت 30 کیلوگرم از جمله پرفروش ترین محصولات کارخانه پند در زمینه ترازوی دیجیتال صنعتی هستند که علاوه بر مقاومت بسیار بالا و توزین دقیق دارای قابلیت شمارش قطعات نیز می باشند که در برخی مشاغل به عنوان ترازو قطعه شمار نیز مورد استفاده قرار می گیرند .

خرید ترازو

جهت خرید ترازوی صنعتی مناسب با کسب و کار خود با کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا شما را برای خرید بهترین ترازو راهنمایی نمایند .
تمامی محصولاتی که در این وب سایت ارائه می شود دارای گارانتی معتبر و تضمین بهتری کیفیت هستند .

ترازوی صنعتی دیجیتال

ترازوی صنعتی دیجیتال

ترازوی صنعتی دیجیتال یکی از ترازو هایی است که در کارخانجات و کارگاهای صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد . این مدل  ترازو از استحکام بالایی بر خوردار میباشد و از ساختاری با مقاومت بالا تولید میشود . ترازوی صنعتی به علت حجم کاری زیاد از قطعات اصلی و با کیفیت تولید میشود . جنس بدنه ترازوی صنعتی دیجیتال معمولا از فلز ساخته می شود و به همین دلیل قابلیت استفاده در محیط هایی با شریط سخت کاری را دارند . ابعاد اندازه کفه ترازو صنعتی به طور تقریبی  در ابعاد 30 * 40 و 50 * 50 به بالا تولید میشود . نمایشگر این مدل از ترازوی دیجیتال از نوع led میباشد و از اندازه بزرگ با وضوح دید بالا بر خوردار میباشد . در این گروه از ترازوی دیجیتال ترازوی صنعتی پند از کیفیت بالایی بر خودار است ترازوی پند px7000 وترازوی پند px3000 از جمله تولیدات کارخانه پند هستند که کاربرد کاملا صنعتی دارند این مدل از ترازوها از ثبات وزنی بالایی بر خور دار میباشند وامکان نصب رله قطع کن بر روی سیستم ها و شیر برقی را دارا میباشد ترازوی صنعتی پند قابلیت اتصال به کامپیوتر را از طریق پورت rs232 را دارد و همچنین بر روی نمایشگر دکمه پارسنگ و برای صفر کردن اجسام وجود دارد . ترازوی صنعتی پند از برق شهری استفاده کرده و در مواقع اضطراری از باطری استفاده میکند . جهت خرید ترازوی صنعتی و یا مشاوره قبل از خرید با ما در تماس باشید .