ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تعمیر باسکول و تعمیر ترازو

تعمیر باسکول و تعمیر ترازو تخصص ماست ، پس از خرید ترازو و باسکول به صورت مداوم نیاز به مرکزی جهت مشاوره و راهنمایی و نیز انجام امور خدمات پس از فروش ایجاد می گردد ، توزین سرویس مرکزی فوق تخصصی با سابقه ی دیرین در زمینه ی تعمیرات ترازو و باسکول در خدمت شماست .


تخصص و تعهد را با ما تجربه کنید ، افتخار ما داشتن کادری مجرب ، متخصص و متعهد در ارائه ی خدمات در زمینه ی تعمیرات اساسی و تخصصی از قبیل تعمیرات ترازو دیجیتال ، تعمیرات باسکول دیجیتال و تعمیر سیستم های توزین الکترونیک و سایر سیستم های فروشگاهی ( صندوق فروشگاهی ،  کالباس بر ، پرینتر و غیره ) به تمامی نهادها ، سازمانها و مراکز صنعتی و تجاری در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت و کمترین هزینه میباشد . تجربه ی 15 ساله ی ما گواه بر حرفه ای بودن این مجموعه میباشد . لذا به جرات ادعا میکنیم وجه تمایز شرکت توزین سرویس از دیگر شرکت های خدمات ترازو ، مسولیت پذیری و اطمینان در پشتیبانی از کلیه ی برندهای ترازو و باسکول و کلیه ی سیستم های توزین میباشد ، با خیالی آسوده دستگاه های خراب و آسیب دیده ی خود را به ما بسپارید ، شرکت توزین سرویس ضامن منفعت شماست .شماره تماس فروشگاه : 02166055298 - 09128008209
آدرس وب سایت : www.fidarco.co

ترازوی صنعتی

ترازوی صنعتی یکی از ابزار کار کارگاه ها و کارخانجات صنعتی است . همچنین مراکزی که از رطوبت و گرد و غبار بالایی برخوردار هستند از ترازوی صنعتی استفاده می کنند .
برندهای ترازوی صنعتی و باسکول صنعتی شامل موارد زیر می باشد :
- ترازوی پند
- ترازوی صنعتی اکسل
- ترازوی صنعتی ساتریو
- ترازوی صنعتی کیا
- ترازوی صنعتی and
- باسکول صنعتی پند
- باسکول صنعتی کرین اسکیل
- باسکول صنعتی محک
- باسکول صنعتی بی نظیر و ....
فیدار نمایندگی ترازو و باسکول تمامی محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد .
شماره تماس فروشگاه : 02166055298 - 09128008209
آدرس وب سایت : www.fidarco.co