ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

باسکول پند 150 کیلویی PX9000

باسکول 150 کیلویی پند PX9000

باسکول پند 150 کیلویی PX9000 یکی از تولیدات کارخانه ی پند است این کارخانه با بیش از 30 سال سابقه در زمینه ی تولید سیستم های توزین علاوه بر ترازوی دیجیتال در زمینه طراحی و ساخت باسکول دیجیتال نیز فعالیت می کند . باسکول 150 کیلویی پند اولین ظرفیت توزین است که صنایع پند به عنوان باسکول فروشگاهی ارائه داده است این دستگاه دارای دقت توزین 25 گرم می باشد و به طور معمول جهت توزین کالا در فروشگاه ها ، کارخانجات ، مراکز تهیه غذا ، رستوران ها ، پروتئینی ها و ... استفاده میشود . باسکول پند فاقد پرینتر داخلی می باشد چرا که معمولا تورین هایی که توسط باسکول صورت میپذیرد مستلزم ارائه رسید نمی باشند .

باسکول دیجیتال صنعتی

این دستگاه به عنوان باسکول فروشگاهی و باسکول دیجیتال صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد ساختار ظاهری باسکول پند از یک کفه ی توزین ، ستون ، نمایشگر دو طرفه LED با دید واضح ، تشکیل شده است کفه ی باسکول از جنس گالوانیزه در ابعاد 65 * 65 سانتی متر و بدنه دستگاه از جنس فلز با رنگ پادرکوت مقاوم می باشد در قسمت پشت دستگاه گاردی جهت تکیه دادن کالا طراحی شده است .

خرید باسکول

باسکول پند 150 کیلویی علاوه بر برق از طریق باتری نیز عمل میکند باتری باسکول از عملیات توزین در زمان عدم دسترسی به برق شهری پشتیبانی می کند . باسکول پند معرفی شده کاملا مقاوم و مستحکم ساخته شده است و در برابر عوامل محیطی و آسیب های احتمالی مقاوم سازی شده است این دستگاه به همراه 14 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه میگردد . جهت خرید اینترنتی باسکول و یا مشاهده ی حضوری محصولات با ما در ارتباط باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.