ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

قطعات ترازوی محک

ترازو دیجیتال محک

قطعات ترازوی محک شامل مجموعه ای از بردها و کیبورد ، کابل ، نمایشگر ، باتری ، لودسل و ... است که با هماهنگی یکدیگر توزین کالا را انجام می دهند .
ترازوی محک محصولی ایرانی است که با به کارگیری دانش و مهارت مهندسین مجرب نزدیک به 3 دهه فعالیت توانسته است محبوبیت سراسری را به خود اختصاص دهد .
قطعات ترازوی محک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که طول عمر ترازو را افزایش داده اند از این رو در دسترس بودن این قطعات برای مشتریان یکی از مزیت هایی است که برای مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است . قطعات ترازو محک در تمامی شهرها به راحتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد و در صورتیکه نیاز به تعمیر و یا تعویض ایجاد گردد نمایندگی ترازوی محک در تمامی شهرها خدمات خود را به مشتریان ارائه خواهند داد .
در این بخش شما را با انواع قطعات ترازو محک و کاربردهای آن آشنا می کنیم :
- لودسل ترازو محک : لودسل از اصلی ترین قطعات همه ی سیستم های توزین است که وظیفه اصلی وزن کشی را برعهده دارد .
- نمایشگر ترازوی محک : نمایشگر ترازو از قطعات مختلفی تشکیل شده است که وظیفه نمایش دادن وزن را برعهده دارد .
- باتری ترازو محک : باتری ترازو یک پشتیبان تغذیه در مواقع عدم دسترسی به برق شهری می باشد . باتری ترازو محک قابل شارژ بوده و قادر است تا ساعت ها بدون نیاز به برق وزن کشی را پشتیبانی نماید .
- کیبورد ترازوی محک : صفحه کلید ترازوی محک شامل مجموعه ای از اعداد و حروف هایی است که کاربران برای وارد کردن نام و قیمت کالا و نیز راه اندازی چندین مشتری از آن استفاده خواهند کرد .
در این جا تعدادی از قطعات ترازوی محک به مختصر معرفی گردید .

تعمیر ترازو محک

همانطور که گفته شد قطعات ترازو محک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود . جهت خرید و یا تعمیر ترازوی محک با ما در ارتباط باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.