ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

پرینتر ترازو محک

ترازو محک

پرینتر ترازو محک یکی از لوازم جانبی ترازوی محک است که جهت اتصال به ترازوی محک بدون پرینتر مورد استفاده قرار می گیرد . این دستگاه جانبی در کنار ترازوی دیجیتال قرار می گیرد و فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد . در اینجا شما را با مشخصات و ویژگی های چاپگر ترازو محک آشنا می کنیم :
- کاغذ چاپگر :
کاغذ مورد استفاده در چاپگر ترازوی محک از نوع حرارتی با عرض 57 میلیمتر است .
- قرار دادن کاغذ در چاپگر :
1. درپوش چاپگر را بردارید تا به هد آن دسترسی داشته باشید .
2. رول کاغذ را به طوری که طرف حساس آن به طرف داخل باشد در محفظه مخصوص قرار دهید . ( جهت شناسایی طرف حساس کاغذ می توانید از یک وسیله نوک تیز استفاده نمایید . با کشیدن شی نوک تیز بر روی طرف حساس کاغذ به طوری که پاره نشود خط سیاهی نمایان می شود )
3. اهرم سبز رنگی را که در سمت راست غلطک پلاستیکی قرار دارد به طرف بالا بکشید تا غلطک از هد فاصله بگیرد .
4. کاغذ را از زیر غلطک و از بین هد و غلطک عبور دهید و به سمت بالا بکشید . دقت نمایید رول کاغذ موازی با غلطک باشد و دقیقا زیر آن قرار گیرد .
5. اهرم سبز رنگ را به حالت اولیه برگردانید .
6. کاغذ را از شیار درپوش چاپکر عبور دهید و در پوش را در جای خود قرار دهید .

چاپگر ترازو محک

- کلید روشن / خاموش : کلید روشن خاموش در پشت چاپگر قرار دارد . دقت کنید قبل از اتصال چاپگر به برق شهری و ترازو این کلید در حالت خاموش قرار داشته باشد .
- کابل اتصال به ترازو : چاپگر و ترازو را می توانید بوسیله کابل اتصال به ترازو به هم متصل نمایید .
- کابل برق : این چاپگر با اتصال مستقیم به برق شهری کار می کند . با استفاده از کابل برق چاپگر را به برق شهری متصل نمایید .
- روشن کردن چاپگر : کلید روشن خاموش را در حالت روشن قرار دهید تا دستگاه روشن شود . در این حالت ابتدا چراغ های چاپگر شروع به چشمک زدن میکنند . و بعد از اینکه چراغ ها سبز و قرمز در حالت روشن کامل قرار گرفتند و کاغذ چاپگر اندکی به بیرون حرکت کرد چاپگر آماده استفاده است .
- تست چاپ : برای اطمینان از عملکرد درست چاپگر میتوانید قبل از روشن کردن دستگاه کلید آماده به کار را فشار دهید و نگه دارید سپس چاپگر را روشن کنید . در این حالت بعد از روشن شدن چاپگر و بعد از اتمام چشمک زدن چراغها ، چاپگر شروع به چاپ میکند . در صورتیکه کاغذ به بیرون هدایت شد ولی چیزی بر روی آن چاپ نشد نشان دهنده این است که کاغذ چاپگر به صورت برعکس داخل پرینتر ترازوی محک قرار گرفته است .
- کلید آماده به کار در چاپگر ترازوی محک : این کلید جهت فعال و غیر فعال کردن چاپگر استفاده می شود . در حالت فعال چراغ سبز روشن است و چاپگر اطلاعات دریافتی را چاپ میکند . در حالت غیر فعال چراغ سبز خاموش است و چاپگر اطلاعات دریافتی را چاپ نخواهد کرد .
- کلید کاغذ : این کلید برای خروج کاغذ مورد استفاده قرار می گیرد و زمانی عمل خواهد کرد که چاپگر در حالت غیر فعال باشد .
- چراغها :
چراغ قرمز روشن باشد : چاپگر روشن است . ( کلید روشن خاموش در حالت روشن قرار دارد )
چراغ قرمز خاموش باشد : چاپگر خاموش است . ( کلید روشن خاموش در حالت خاموش قرار دارد )
چراغ قرمز در حالت چشمک زدن باشد : هد چاپگر بیش از اندازه گرم شده است و باید عملیات چاپ توقف گردد .
چراغ سبز روشن باشد : چاپگر در حالت فعال یا آماده به کار قرار گرفته است .
چراغ سبز خاموش باشد : چاپگر در حالت غیر فعال قرار دارد و اطلاعات دریافتی را چاپ نمیکند .
چراغ سبز در حال چشمک زدن باشد : کاغذ در چاپگر وجود ندارد .
چراغ سبز و قرمز هر دو در حال چشمک زدن باشند : چاپگر قادر به برقراری ارتباط با هد نمی باشد ( هد خراب شده است یا کابل های ارتباطی دچار مشکل شده اند ) و جهت تعمیر چاپگر باید به مراکز تعمیر ترازوی محک مراجعه نمایید .
تذکر :
در صورت بروز هر گونه مشکلی که توسط چراغها اعلام می شود عمل چاپ متوقف می گردد و پس از رفع مشکل ، چاپگر در حالت غیر فعال قرار می گیرد . برای شروع مجدد عمل چاپ باید کلید آماده به کار را فشار دهید تا چراغ سبز روشن شود و چاپگر در حالت فعال قرار گیرد .
جهت خرید ترازو محک و یا اطلاع از قیمت چاپگر ترازوی محک و قیمت ترازو در انواع مختلف با ما در ارتباط باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.