ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

ترازوی محک 15000ap

ترازو 15000ap محک

ترازوی محک 15000ap ساخت کشور ایران میباشد این ترازو در دو دهه کاری خود توانسته است در بازار سیستم های توزین از استقبال بالایی برخوردار شود . امروزه در بسیاری از فروشگاه ها شاده استفاده از ترازوی محک هستیم که می توان گفت به دلیل کیفیت بالا و نیز گارانتی 2 ساله یکی از اولویت انتخاب فروشگاه ها برای خرید ترازو قرار گرفته است . این دستگاه از دو منبع برق و باتری جهت تغذیه استفاده میکند ترازوی محک mds15000 در فروشگاهای بزرگ و میوه فروشی ها و قنادی ها و پروتئین ها و.... مورد استفاده قرار میگیرد .
ظرفیت در نظر گرفته شده برای این محصول شرکت ترازوی محک 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم و دقت در وزن کشی آن 2 گرم است . این ترازو دارای پرینتر داخلی میباشد و کاربر قادر است در فاکتور نام فروشگاه ، نام کالا ، قیمت کالا ، پیام انتهای فاکتور را درج نماید . از دیگر ویژگی های ترازوی محک 15000ap برای کاربر این است که در انتهای ساعت کاری میتواند گزارش فروش روزانه ترازو را پرینت گرفته و از میزان فروش فروشگاه خود در یک روز کاری مطلع گردد .

قیمت ترازو محک

ترازوی محک 15000ap دارای 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم جهت ثبت و ذخیره ی کالا می باشد . این محصول که در گروه بهترین تولیدات کارخانه ترازوی محک قرار گرفته است در رنگ بندی مشکی ، سفید و قرمز قابل ارائه می باشد . جهت خرید ترازو و یا دریافت لیست قیمت ترازوی محک با ما در ارتباط باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.