ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

کد ترازوی محک

کد ترازوی دیجیتال محک

کد ترازوی محک یک سیستم امنیتی و حفاظتی است که کارخانه ی ترازوی محک برای محصولات خود در نظر گرفته است . ترازوی محک که امروزه در بسیاری از فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد پس از 1000 ساعت کارکرد توسط مشتری قفل زمانی فعال می گردد . دریافت کد ترازوی محک از طریق تماس با نمایندگی ترازوی محک امکان پذیرد است .
هنگامیکه ترازو محک به حالت قفل زمانی رفته می توانید با نمایندگی های ترازوی محک تماس برقرار نمایید و اعدادی که بر روی صفحه نمایشگر ترازو نمایان می شود را به همراه شماره سریال ترازو که در قسمت پشت ترازو قرار گرفته است اعلام نمایید تا مطابق با سریال دستگاه کد ترازوی محک را دریافت نمایید .

شرکت ترازوی محک

از مزایای در نظر گرفتن قفل زمانی برای فروشندگان ترازوی محک می توان گفت زمانی که ترازو دیجیتال به صورت اقساط به فروش برسد و مشتری به هر دلیلی اقدام به پرداخت چک نکند نمایندگی ترازوی محک به راحتی قفل ترازو را فعال کرده و تا زمان پرداخت چک کد رمز گشا ارائه نخواهد گردید . همچنین این کد برای مشتریان نیز مزایایی خواهد داشت . فرض کنید ترازوی دیجیتال شما به سرقت رفته باشد در این صورت می توانید با ارائه ی شماره سریال به شرکت ترازوی محک اعلام سرقت نمایید با قفل شدن ترازو شخصی که آن را ربوده جهت دریافت کد و راه اندازی ترازو قطعا با شرکت ترازوی محک تماس خواهد گرفت . کارشناسان ما با مشاهده ی ثبت این شماره سریال به عنوان ترازوی سرقتی اقدامات لازم را انجام خواهند داد .

نمایندگی ترازو دیجیتال محک

قابل به ذکر است ارائه ی کد ترازوی محک به هیچ عنوان برای کاربر هزینه ای نخواهد داشت و از طریق تماس تلفنی نیز امکان پذیر می باشد . فیدار نمایندگی ترازوی محک محصولات خود را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد . جهت خرید ترازو و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.