ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

قیمت ترازوی محک 14000

ترازوی محک 14000

قیمت ترازوی محک 14000 در مقایسه با سایر تولیدات کارخانه محک بالاتر است چرا که ترازوی محک 14000 دارای قدرت تحمل وزن بالاتر و ابعاد بزرگتری نسبت به سایر تولیدات ترازوی محک می باشد . این محصول در ظرفیت 70 کیلوگرم و دقت توزین 5 گرم تولید می شود قیمت ترازوی محک 14000 به دلیل تنوع بالا در نوع کاربری متفاوت می باشد . این محصول در 3 مدل ترازوی محک ساده ، ترازوی محک پرینتر دار و ترازوی محک بارکد پرینتر تولید می شود .

نمایندگی ترازو محک

از جمله ویژگی های که در قیمت ترازوی محک 14000 تاثیر گذار است قابلیت اتصال به کارت خوان ، قابلیت اتصال به پرینتر ، قابلیت اتصال به بارکد خوان ، 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم ، کیفیت و عملکرد فوق العاده می باشد .
این ترازو به دلیل دارا بودن ابعاد بزرگ در میادین میوه و تره بار ، میوه فروشی ها ، کارگاه ها ، کارخانجات و ... مورد استفاده قرار می گیرد . این ترازو به دلیل کیفیت بالا و پشتیبانی خدمات پس از فروش در سراسر کشور از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد . فیدار نمایندگی ترازوی محک محصولات خود را به همراه 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد . جهت خرید ترازو و یا تعمیر ترازوی محک با ما در ارتباط باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.