ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال

فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

ترازوی محک 14000plus

ترازو محک

ترازوی محک 14000plus محصولی جدید با قابلیت های ویژه است که کارخانه محک به تازگی اقدام به تولید آن نموده است .
ترازوی محک 14000plus در ظرفیت 70 کیلوگرم تولید می شود و سایر ویژگی های این محصول مشابه مدل های قبلی است . شکل ظاهری ترازوی محک مدل 14000 پلاس به نوعی شکیل تر و زیباتر از مدل های پیشین طراحی شده است .
از ویژگی هایی که به این ترازو اضافه گردیده است قابلیت درج مبلغ به ریال می باشد این ویژگی که امروزه با افزایش قیمت کالاها یکی از مهم ترین دغدغه فروشندگان شده است تاثیر بسیاری در عملکرد فروش خواهد داشت .
همچنین با اضافه شدن نمایشگر lcd در قسمت بالای ترازو این امکان برای مشتریان فراهم گردیده تا نسبت به وارد کردن مشخصات کالا و ... کنترل داشته و در صورت نیاز اقدام به تصحیح آن نمایند .
ترازوی محک 14000plus همانند سایر مدل های ترازوی محک دارای قابلیت هایی نظیر چاپ بارکد کالا ، اتصال به بارکد خوان ، اتصال به کارت خوان ، اتصال به کامپیوتر می باشد .
این محصول دارای حافظه های زیادی برای ذخیره کالا است که کاربر قادر است اقلام مورد نیاز خود را وارد نموده و به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشد .

قیمت ترازوی محک

قیمت ترازوی محک 14000 پلاس در مقایسه با عملکرد آن بسیار مقطوع تعیین گردیده است و بدون شک نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد . این ترازو به همراه 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می شود . جهت خرید و یا تعمیر ترازو  با ما در ارتباط باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.